Followers

Monday, 28 November 2011

holidy dgn family...


Seronk betul dpt holidy dgn fmily.............tpi syngny busu x de xdpt cutu sbb dkt klntan hujan..klau tak lgi seronk...tmpt prtma yng ketwng pergi ilah perak ktwne blik kmpung....semua rmh sdara ktewng pgi...lps pgi rmh sdara bru  ktwng pgi jln2 kt taiping...ktewng naik bot,main sngai,jlan2 kt tasik sronok sngt..rse mcm x nak blik jerw...


lpas kitewng blik kmpng ktwng trus pgi cmeran....mse dkt dlm van rse brkobar2 nk smpi cpt..nak rse udra sjuk lah ktekn...nie tmpt prtama kitewng smpi kt cmeran...dkt tman bunga bnyk bunga kt sna tmbh2 lgi bnga yg kt bklg gmbr tu...bunga matahari tur bsar sngt.....geram tgok rse nak cabut je poko bunga tu....geram bsar sngt...lpas tur ktwng jlan2 shopig...best gile rse nak brong abis kt suma kdai tu...

dh pnat jln2 shiping ktewng trus blik kt runah pkTam sbb ktewng menginap kt rmh die...pkTam tu sdra ktewng...mlmny plak pkTam bwak prgi psar mlm...mcm2 aku borong kt sana..bsok pgi plak ktewng pgi mlwt dkat MARDI..brgmbr sakan lar aku kat situ..


                        Ni gmbr aku mse dkat mardi cute kn..hahaha prasan jerw aku nie hahahaha....

 ni gmbr spupu aku ank MkNgah aku...cmel kn tpi die nie dedik ckit...mak die pown ckap cm turw kcik2 dh       pndi  gdik.. hahahaha...
lpas pgi MARDI..ktewng trus blik rsebrat plak hati aku nuck blik sbb aku tak puas lgi jlan2 kt sana...tpi ap aku bley buat ayh aku x dpt bnyk cuti...so tiga hari jela ktewng blik kmpung n jlan2 kt cameran...ktwng rse happy sngt kt sana..aku harap ktwng dpt pgi lgi kt sana...I LOVE U CAMERAN HIGHLAND...haha..

mode-very happy..(^_^)...

No comments:

Post a Comment